Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
爆家暴 遭恐嚇 羅霖:想搵番個伴保護我! 忽然1周 992期
Aug 1st 2014, 05:58


周三冷靜周三( 30日)羅霖出席公開活動,再被大批記者追訪家暴事件。佢表現淡定,只係話要時間復原。 

媽咪姐

爆家暴遭恐嚇 羅霖:想搵番個伴保護我!

Ads by Google

作為女人,同時亦係一個阿媽,媽咪姐呢排見到一個接一個女藝人遭家暴,都真係心噏。講真,邊個唔想日日拖住老公仔周圍晒恩愛?對住鏡頭喊苦喊忽,唔通真係貪好睇咩?最慘仔女係無辜嘅,佢哋又點會唔知阿爸阿媽出咗事?無論被虐者,抑或施虐者,都係一場悲劇。

Ads by Google

好似羅霖喺周一( 28日)出席自己有份投資嘅醫療中心開幕,突然感觸自爆兩年半前曾遭家暴:「唔係好犀利,我無還手,因為都唔識反應,之後我提出分居。我都唔想小朋友介入咁複雜嘅情緒入面,希望佢哋乜都唔知,只係知道爹哋、媽咪性格唔啱。」而前夫劉坤銘就回應指羅霖用家暴做宣傳,又話前妻講咗好多唔同嘅嘢,唔需要澄清喎。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()