Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
想剪中性的髮型
Nov 13th 2014, 09:36

我是個雙性戀
想換個新髮型
目前我是男生的短髮
但有些時候真的有許多不方便
尤其我還有一個男朋友
兩個人出去就特別奇怪
但我又不想留長髮......
簡單來說
想問各位對髮型有研究的大大們
有沒有髮型很中性
當我穿女裝像女生
穿男裝像男生的髮型?
可以的話最好髮型是可以抓的

我臉的骨架有男生的寬度
額頭還算高
謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()