close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
露天交易 (20點)
Mar 17th 2015, 12:14

知識問題|

發問者: 匿名
發問時間: 2015-03-17 20:14:40 ( 還有 14 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

請問一下!!我在露天下標了一個商品
交易方式選超商取貨付款
之後賣家要我先匯款之後再取貨(如果不行就叫我直接取消交易)
但是我只會超商取貨付款
所以想取消交易(但是我不知道要怎麼取消交易上網查了一下發現要先點修改訂單才會出現取消交易)
不過點修改訂單(已反灰)(大概快兩個禮拜)
發現對方完全沒有回應
我該怎麼辦!!!

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新購物

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()