close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Baseball 板
 
Create Instant Online Publicity

Get your news to consumers, journalists and bloggers. Increase your rankings in search engines. Drive traffic to your website.
From our sponsors
Re: [問題] 軟式棒球真的可以狂操?
Sep 2nd 2014, 18:35, by funk000

作者funk000 ( )

站內Baseball

標題Re: [問題] 軟式棒球真的可以狂操?

時間Tue Sep 2 18:35:20 2014

運動傷究竟會不會影響到生活 我想這答案是無庸置疑的 小弟我從小學四年級開始打棒球 今年大四了,也打了11年有了 從來沒有受過正統訓練 累積的棒球知識還有姿勢 全都是我上網慢慢google學來的 (小學有西武跟大榮鷹的轉播,那時候我還去找牛肉的姿勢模仿XDD) 小時候因為保護自己的觀念不夠好 常常就是丟了一整個下午的球 隔天又繼續丟,完全不用休息 累積而來的就是一些小傷 你說會不會影響生活 我現在的狀況是這樣 如果睡覺睡太久,起床絕對是腰痛 我的手只要卡到一個姿勢,手肘絕對就是不舒服 你要說我生活姿勢不對造成的傷害嗎? 我想是我打球受傷的關係吧 我承認因為我沒有受過正統教育又不懂得保護自己 所以搞的現在常常身體會有幾個地方會固定痠痛 所以你說運動傷害不影響作息我倒覺得這是無稽之談 我覺得不管什麼運動 保護都是很重要的吧 不管是保護選手的運動生命抑或是保護他退休後生活品質 但可惜這樣的觀念在亞洲似乎都沒有徹底落實過! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.41.219.195 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Baseball/M.1409654123.A.CD3.html

tonyadsl123: 老了還可以運動就是種幸福了 09/02 18:51

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()