close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
自學英文的方法請介紹.多益
Dec 17th 2014, 07:21

我真的很感謝戴爾美語喔
以前不喜歡英文也唸不好
大學畢業找工作才知道英文真的很重要
去面試時我沒有證照
更別說要口試英文了!!
後來下定決心要補英文,
當作投資自己,給自己一次學習的機會
我大學同學推薦戴爾
看他在那邊學的很開心
多益第一次就考了835
所以我就去報名了!!
那邊的顧問建議我從最基礎的開始複習起,
哈~沒辦法,我連英檢中級都沒過,真不好意思耶!!
現在我已經上了快一年的課,英檢中級考過了
多益也考了600多
現在正朝著金色多益證照邁進,
推薦呂老師跟袁老師,二個都上很棒,
不過他們全省都有分校,你可能要問問才知道確定的上課時間,
快加入我們金色證照的行列一起努力吧!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()