close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
地板顏色及牆面彩虹版
Jan 27th 2015, 13:57

我的房間要整修了,師傅拿了很多種地板給我選

但是我已經買了白色的床底版和床頭版

我想要房間是舒服又放鬆的感覺

自己是比較喜歡

橡木洗白色 花梨色 楓木色 這三種顏色的地板

看起來比較不會像胡桃色等等的壓迫感,雖然貴氣啦,,

至於家裡房間的隔間以前就是用木板隔而已所以師傅就給我看了

伊斯漫的彩虹版 奇摩搜尋這些字第一個就是因為我不會用拍照

我是想選 鑽石紋的2666 還是有什麼比較好的選擇呢?

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()