close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
何傲兒 新歡 俾 趙哲妤 暗寸 忽然1周 992期
Aug 1st 2014, 08:10


MV入面,周子揚飾演花心蘿蔔,仲要俾趙哲妤狠狠咁打一巴,「後來先知佢話我公主病,早知打大力啲啦。哈哈,不過作為朋友都希望佢同 Lily會幸福嘅!」 

媽咪姐

何傲兒新歡俾趙哲妤暗寸

Ads by Google

25歲何傲兒( Lily)近日同 76歲林建名傳「爺孫戀」,轉頭又傳佢對林建名幼子林孝信有好感,估唔到事情峰迴路轉, Lily嘅真命天子原來係西貢地王之子 30歲嘅周子揚!佢哋今次好大方承認戀情, Lily仲大讚男朋友仔係圈中「筍盤」㖭。

 

不過,上個星期周子揚拍新歌〈霧花〉 MV時,就寸拍檔趙哲妤( Uny)遲到,仲問佢係咪有公主病?搞到好尷尬,事後周子揚仲叫人請食飯。 Uny就同媽咪姐講:「今次幫佢手拍 MV,佢哋前一日凌晨 4點幾先 confirm拍攝。其實拍攝時間改咗好多次,遲咗成個月先拍。我遲一陣啫,佢遲咗成個月喎!我請食飯無所謂,但幫佢仲俾佢話我公主病,我覺得佢可以 gentlemen多少少囉!」唔知換轉係何傲兒遲到,周子揚又會唔會包容呢?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()