close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 男人到底想什麼
Sep 1st 2014, 21:34, by cadocado

作者cadocado (柯瑪莉)

看板Boy-Girl

標題[求助] 男人到底想什麼

時間Mon Sep 1 21:34:47 2014

好幾次,他低著頭求我,只要他的眼淚流下來,像孩子哭著 我就心軟了 因為看到這篇文章想到了他,曾經我們一起走完了大學四年,而這條路,走得這麼崎嶇 http://womany.net/read/article/5318 那時候的我不知道自己什麼時候可以真正離開 他不明的訊息,聯絡不到人的晚上 我甚至相信他說的全部,就連我的好朋友也幫他一起騙我 他們說那時候的我,根本聽不了真話 現在的我根本無法想像自己有過那樣的一段時間,但是我很慶幸自己遇見他 遇見這樣的男人 至少讓我知道,我離下一個人更近了 我很謝謝自己走過了這條路,因為他我也更懂得珍惜自己 也希望他學會珍惜他生命裡的女孩 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.136.17.157 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409578495.A.782.html

TinyMaster: [求助] 女人到底想什麼 09/01 21:44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()