close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
有手機電話or姓名可以查的到住址嗎?我被威脅了!!
Dec 27th 2013, 03:17

他說有我的"姓名"&"手機電話"可以查的到我家住址!我很害怕...
我該怎麼辦!我有打給客服.可服是跟我保證不會被查!可是我還是很害怕...誰可以幫我解決!

我看別人說,可以找徵信社qq"我好怕喔...!!

客服跟我說可以申請保護帳戶密碼!這樣因該就不會被發現了吧!?

調閱通聯紀錄,要怎樣做呢?隱藏號碼也可以麻= =?
謝謝各位回答~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()