close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
[請益] 請推薦四號公園或中永和的頭皮去角質
Dec 27th 2013, 22:06, by laurafish

作者laurafish (蘿拉魚)

看板ShuangHe

標題[請益] 請推薦四號公園附近的頭皮去角質

時間Fri Dec 27 22:06:37 2013

雙和版友大家好,又要請教大家了 有人可以推薦頭皮去角質的店家嗎? 因為是住四號公園附近,希望這以這中心點的店家為主 但若只要在中永和,你也很推薦的話,請介紹給我 最好能告訴我是那個設計師或洗頭小妹的服務讓你很滿意 我怕找錯人,又是誤會一場得到不愉快的經驗 我其實去過2家,但都不滿意失望而回 能給我價錢是最好,若怕有廣告嫌疑就請站內信告訴我囉 謝謝大家^^ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.169.222.150

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()