Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
是我想多,還是真的發生了?
May 27th 2014, 22:37, by a8601

作者a8601 (sue shin)

看板Boy-Girl

標題是我想多,還是真的發生了?

時間Tue May 27 22:37:16 2014

事情是這樣的 因為下禮拜女友的表姐結婚 她叫我今天帶她去染頭髮 由於時間很久,剛好也很閒 就無聊說要看她手機 結果,看到一個男生 跟她的對話 內容是沒什麼,很少 但是,那個男生傳了情侶才用的抱抱親親的貼圖 那個男生稱呼我女友的狗是他兒子 還建立一個專屬的相簿 內容全是我女朋友的相片 問我女友她卻回答 那只是大學很好的學長 然後一直跟我說,她都跟我出來了 沒有跟那學長出去過 叫我不要想太多 可是,這樣子 怎麼能叫我不想多... -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.12.151.12 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1401201439.A.A12.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()