Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
[請益] 乾到出油?
Jun 14th 2014, 21:24, by hsuyu

作者hsuyu (繽紛藍)

看板BeautySalon

標題[請益] 乾到出油?

時間Sat Jun 14 21:24:09 2014

我是臉的T字部位很容易出油的人 常聽說出油是因為保濕沒有做好 所以在選保養產品的時候多會選有保濕效果的 今天到百貨專櫃試擦腮紅的時候 櫃姐說我臉是乾到出油才導致妝不服貼 但我平常也有敷臉保養什麼的 櫃姐說是可能用的產品不適合我 我目前用的是 極潤清爽型化粧水(綠瓶 極潤保濕美容液(白小瓶 極潤乳腋(粉矮瓶 還有碧歐斯乳霜(深藍罐 想請問各位我該怎麼作改善呢? 有想過把保養品全改成專櫃的但一時不知怎下手 有什麼建議都可以讓我參考一下 非常謝謝 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.79.162.232 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1402752251.A.C35.html

iamshiro:其實這個說法是不對喔 210.64.156.128 06/14 21:35

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()