close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
黃線臨停車禍是我的錯嗎?怎麼辦?
Nov 15th 2014, 14:19

昨天我騎機車回家
但前車有一台烏賊車排放廢氣導致我根本看不到旁邊黃線臨停未閃黃燈(人不在車上的)車子,所以不小心撞到他的車
因為我騎很慢(時數20-30)所以沒受傷
可是別人的車有壞掉

我要跟他和解嗎?
還是根本不是我的錯?
還是全部都是我的錯?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()