close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
請問有人可以到東京吉爾吉斯領事館幫我把護照寄回台灣呢?
Nov 24th 2014, 14:59, by azxyeh

請問有人可以到東京吉爾吉斯領事館幫我把護照寄回台灣呢? - 2014-11-24, 22:59

請問有人可以到東京吉爾吉斯領事館幫我把護照寄回台灣呢?

預計1/19東京吉爾吉斯領事館面試

預計1/27以後簽證會下來

如果有住東京的朋友

想要麻煩你幫我將護照寄回台灣

費用交通費手續費 我可以先付清

或者推薦提供這類服務日本旅行社 也可以

臺灣東南 雄獅旅行社駐東京辦事處 問過了

沒有提供這種服務

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()