close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
學歌唱技巧,女朋友 聖誕節禮物
Dec 20th 2014, 08:28

我是個喜歡聽歌的人,但若是我自己唱歌,聲音似乎稍嫌小聲
聲音的大小算是一種歌唱技巧嗎?

今年聖誕節,我好想唱首情歌 給我的女朋友
我的歌聲很普通,有沒有人能夠短時間幫助我,唱出好聽的情歌
她是個喜歡唱歌、歌聲甜美的女孩,我想為了愛歌的她 好好學歌唱技巧

今年的聖誕節,我和她剛好滿一週年,唱歌感覺比較有誠意
歌唱技巧重要嗎? 有歌唱老師能幫我盡快提升歌唱技巧嗎??

我對自己的歌唱技巧沒信心,我需要有更好的歌唱技巧
歌唱的聲音出不來,演唱會的那些明星都唱很大聲嗎?

麻煩幫幫我嗎? 或者推薦 音樂老師 歌唱老師 給我也可以
我住新埔捷運站旁邊,請推薦附近的 音樂教室 歌唱教室 好嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()