close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
趙傳靠紅歌說服長輩 引愛徒黃嘉千入行
May 28th 2014, 12:20

滾石唱片出身的51歲趙傳,最近推出新歌加精選輯《一顆滾石的25年》,紀念自己出道25年,趙傳把《我很醜可是我很溫柔》、《我是一隻小小鳥》、《我終於失去了你》等5首歌製作成電音搖滾版本,笑說:「這幾首歌串下來,很像現代版的『流行四十五轉』,我這把年紀出專輯,搞不好20出頭的小伙子還不曉得我是誰。」
 
他拍宣傳照時,昔日愛徒黃嘉千帶粽子來探班,祝他新輯「大中」,憶起當年簽約趣事,黃嘉千笑說,「當初我爸一開始很不放心我要進入演藝圈,但聽到是傳哥想簽我,我爸竟然一口答應,原來我爸聽過的流行歌曲除了童安格的《其實妳不懂我的心》外,就是傳哥的《我很醜,可是我很溫柔》,所以我爸是傳哥的歌迷耶!」(朱健弘/台北報導)
 



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()