close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
國一生 穿著 (男)20點哦!
May 28th 2014, 14:41

我的身高159左右 體重54公斤
我喜歡的東西似乎跟一般國中生不太一樣!
我滿喜歡蒸汽龐克和龐克造型的東西......
是找到一家不錯的店......他叫(Chaos)
不過好貴喔!
可是很多人都說不太符合我的年紀
有點太成熟了!
而且我還滿想買蘇格蘭裙的......
不過會不會被側目呀?
也拜託大大能幫我選幾件合適的衣服、褲子
不過希望不要太貴 畢竟現在沒什麼經濟能力
特別是不要“韓”的 這裡沒別的意思 單純不要而已

還有Converse的黑色開口笑(底筒)能搭什麼 我的襪子想穿像盧廣仲的那種長襪、有點原宿風的那種襪子

還有拜託大大能不能幫我搭成“看起來像怪人”的那種風格! 但也不錯看的那種......

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()