Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
蓮花池的水綠綠濁濁的,怎解?
Aug 21st 2014, 02:58

我家陽台的自製太陽能流水小蓮花池,已經設缸9個多月了,池上一直是綠綠濁濁的,而日前去朋友家發現,他家的蓮花池水很清,可以清楚看清楚水底的泥及魚。而我家池內的兩條小錦鯉,蘭壽金魚*3,小紅豆*5(養到成無敵大紅豆了),孔雀魚*N(生了3, 4次了,送人好幾次),都活的好好的,可是都只有餵食及心情好時,才會冒出水面給看露臉一下....

請問,要如何才能把水弄清徹呢?前提當然是別要我換水,同時也別傷魚,那些都是我家2千金的最愛呀!
我家蓮花流水小缸

陽台一隅

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()