close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
我皮膚很敏感!請問:除毛有沒有不痛不過敏的方法??
Oct 3rd 2014, 14:01

說到除毛呀

* 我以前也是都買那種一隻10元的簡便刮鬍刀自己除手腳毛
* 有時候一個不小心就刮傷的說 留下一個疤醜死了

* 我也有買過他牌的美體刀 可是他是電動拔除的方式
* 拔的我哇哇叫 還有血珠 一支要價也不便宜耶

* 至於雷射的除毛方式 我沒試過不過有去諮詢過
* 雷射也不是一次就可以剔除消失 也是要花好多錢做好多次療程才有效
* 有效是有效耶 ~ 不過還是有聽朋友說過也是有不少失敗的舉例

說了那麼多 我現在可是無毛手毛腳的光溜溜美肌女孩
因為我用 無❡痕❡乾❡淨❡乳❡霜 來解決不好看的毛毛腿毛毛手唷
我的心得˙它沒有刺激感 也沒有受不了的臭鼻味 也沒有留下黑色毛囊頭
最重要的是 使用之前要再皮膚上做一點測試,OK之後~ 再大量做使用唷!!!
整個毛髮局部輕輕鬆鬆的給除的乾乾淨淨!
真的很好耶`~這樣看起來皮膚沒有毛髮蓋住多白皙壓
用這樣的除毛方式 生長速度較慢 而且也不用花大錢唷
網址: http://www.beautiful9999.com/list-a1.php?pro_id=14&CID=5
客服專線-0.7-6.9.0.8.8.9.6.

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()