Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
關於台灣的藝人培訓中心
Nov 16th 2014, 09:08

我的話現在17歲其實小時候就很想成為藝人可是我以前多害怕在別人面前唱歌可是現在我看到TFBOYS它們如此努力追求自己的夢想也讓我下定決心完成我自己的夢想我對唱歌還有演戲比較有自信一些以前有過演戲經驗了!希望大家能給我一些有關台灣的培訓中心的資料對了我只能在台北的

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()