Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
如何消痘痘?不想再被叫豆花妹阿
Jan 16th 2015, 12:02

我本身也因為痘痘&痘疤的問題,讓我苦惱很久,

有天我去我表姊家,看到我表姊的膚質真的非常好,

不禁讓我好奇了問她︰妳的膚質好光亮沒有痘痘&痘疤,到底是怎們保養的?

她告訴我︰平常使用的保養品都是在網路上搜尋找到的

➟無瑕Ω淨荳Ω調理組合(化妝水 + 精華液 + 淨荳霜),

可以改善重複長痘的肌況、幫助肌膚抑制痘痘生長、淡化痘疤

這也讓我眼睛一亮,決定來使用看看,沒想到幾個禮拜後,

真的改善了我肌膚的問題,臉上的痘痘&痘疤都消失了,膚質也變好好!

如果你也有相同的困擾,不妨可以來試試喔!現在還有混搭6送1,滿千都免運喔~
http://sobeAuTy99.com/?act=shopping&cmd=detail&pi_id=2013110400052

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()