close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
已轉移的門號又收了2個月的錢
Feb 28th 2015, 15:08

去年103年12月(遠傳)的門號~合約到期~我就辦~轉移~到(台灣之星)

所以(遠傳)的卡已不能使用確定停止

但是到今年104年2月28日~我才赫然發現....

我繳的兩次帳單~1月和2月的竟然還是(遠傳)的

(台灣之星)叫我繳2月帳單我才發現的= =...

我該怎麼做呢???

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()