close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
男友說喔不節儉...
Jul 2nd 2014, 16:20

快分手吧,這種男人不要算了…
舉個例子

之前我在夜市賣口罩時
有一個女生喜歡上一款造型的口罩,
我的售價是200元,
女生說在某地方只賣180
我告訴那女生,可以去那邊買沒有關係
他男朋友也叫那女生去那邊買180元的
但是女生回我那邊沒有我這一款顏色(說穿了就是東西不同)
因為女生真的很喜歡,結果還是決定要買
只見他的男朋友很不爽(算是捨不得花錢吧)拿出了200元丟到桌上嘴裡用台語念『拿拿去』
我看那女生整個眼框都紅了…

不過就只是200元的東西,那男的有需要這樣嗎?
連200元都花不起,那學人家交什麼女朋友

真希望那女的將來和那男的分手,
如真的嫁給這種男生,將來的日子會過的很苦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()