close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 難挖掘閃光的生活樂趣
Sep 20th 2014, 05:00, by littlefri

作者littlefri (LC)

站內Boy-Girl

標題[求助] 難挖掘閃光的生活樂趣

時間Sat Sep 20 05:00:50 2014

在下還是個學生,22歲 閃光跟我年齡相同 與閃光在一起14個月 時間不算長 原本我單身時永遠都會有事情做 總有唸不完的書(包括課外書) 有時候會去運動 想耍廢就看看電影、電視、睡覺、聊天、約飯局 反正就是要把自己的時間榨乾才罷休 交往後當然大部分時間會奉獻給閃光 閃光希望我們可以一起做大部分的事情 我也自然把優先權交給閃光跟看書 但前幾天被嫌沒新鮮感! 其實我也想要參與閃光的生活 但前幾天閃光抱怨我沒新鮮感時 把我逼上絕路 目前狀況是… 我嘗試過找閃光逛書店、逛街、運動、散步、玩遊戲、看風景等不需要花錢的活動 (不要覺得我很摳都只要不花錢的) 我也嘗試過看電影 (看到近期都沒電影看了) 我也嘗試逛大賣場 我也嘗試去找餐廳或小吃 (對一個學生月中錢早就燒光了) 但是閃光都不愛餒,我該怎麼辦! 原因是「膩了!這些活動都不吸引人,」 (「但我又不想回家。」) 這真是人生的一個挑戰 因為我真的不知道帶閃光去何處新鮮新鮮了 我到底該怎麼辦嗎? 我真的想重燃閃光對生活的積極度呀! (第一次發文) (手機排版,如果版面亂說聲抱歉) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.43.186.56 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1411160453.A.B44.html

wltbb: 他要求這麼多 叫他想啊 09/20 05:06

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()