close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
肩寬的女生到底該如何穿搭?
Dec 14th 2014, 11:53

我的身高 167公分 體重 55公斤 肩寬40~42 差不多 腰只有23 ~25 臀圍 36
朋友都覺得我很瘦可是就是覺得我肩膀很寬事一個很大的缺陷 ...
有些朋友會安慰我說 沒有關係因為我高 ...
還有朋友說 是衣架子可以當模特兒 可是我不想啊 好煩惱 ...
每次看見網拍上面模特兒穿的肩膀都可以看起來麼瘦小
衣服買回來自己穿上像一隻金剛芭比 = =
而且我的肩膀很挺 就算放松也看起來像一直線 都不會垮下去 ...
穿毛衣都會像是倒三角形的金剛芭比 .. 整個快要瘋掉了
很多衣服都不適合肩膀都會特別突兀

到底該如何選擇衣服呢 ?

對於我來說
在網路上買衣服
該選擇哪一種類型的衣服比較能修飾我的身形 ?
要選擇肩寬大約多長的衣服才不會讓我看起來虎背熊腰 ?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()