close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決 
請問音波和電波那個不痛
Dec 13th 2014, 12:07

你好
我跟你一樣有定期保養
雖然沒打過電波
但是我上個月有在高雄市靚世紀診所中山店打
音波300條喔
當時很優惠
而且是美國機器ㄝ
我在購物台看過是韓國機
賣的價格還比我買的貴喔
因為我在乎下巴線條又因為預算問題
醫生和護士幫在我的預算內讓我緊實下巴線
又不痛喔http://www.prettycentury.com/surgery.php?id=46
你可上網查看喔
交通非常方便在高雄美麗島捷運站10號出口喔

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()