close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
圖片故事 海豚 補牙 唔扭計
Jan 22nd 2015, 13:33


早上九點, Dumisa食完豐富的魚糧早餐,就開始補牙。來自英國的獸醫 Paolo正替牠注射消毒鹽水,訓練員 Alice則在旁不停撫摸牠身體,叫她不用緊張, Paolo照顧了 Dumisa多年,熟悉牠的脾性,大讚牠十分友善。 

圖片故事 海豚

補牙唔扭計

Ads by Google

我叫 Dumisa,是一隻樽鼻海豚,○四年在南非出世,同爹哋媽咪住在當地一個海洋公園,四個月大時,媽咪突然間唔見咗,又唔陪我游水,我好掛住媽咪,周圍搵都搵唔到,原來佢有病死了。
我好唔開心,無人陪我玩,於是唯有咬池邊鐵欄杆解悶,點知磨到本來好尖嘅牙都平晒好肉酸,於是樂園周圍搵睇吓有無人收留我,卒之喺○九年就同爹哋 Domino離鄉別井來到香港海洋公園,遇到獸醫哥哥 Paolo,佢幫我檢查時,發現我肚仔,原來塞咗好多海洋垃圾,怪不得之前肚脹卜卜好唔舒服, Paolo就用內窺鏡逐件垃圾攞出嚟,嘩!原來有好多膠袋同塑膠,拎完出來個肚舒服晒。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()