close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 1013故事 Believe
Apr 23rd 2015, 00:36, by donotworry

作者donotworry (Ben)

看板Boy-Girl

標題[心情] 1013故事 Believe

時間Thu Apr 23 00:36:41 2015

不知道從哪裡可以紓壓自己心情 很努力的在認真工作,再處理自己的事情 但放下這種事情真的好難,真的好困難 我真心覺得放下是給沒感情的人 有感情的人感覺還是依然存在 我知道你現在沒辦法面對我。 有了彼此才會感受到實質的幸福。 沒有我/你 我們未來都要面對不同的人 那個人 如果讓我/你感覺不快樂 那個人 如果沒有做出比我/你更感動的事 後悔的還是沒有選擇上一段感情。 I believe if only -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 223.136.162.43 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1429720604.A.8D4.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()