close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 請比我幸福
Jan 17th 2015, 22:33, by ad58520

作者ad58520 (果汁)

看板Boy-Girl

標題[心情] 請比我幸福

時間Sat Jan 17 22:33:19 2015

我不恨妳了 甚至感謝這樣不期而遇 當我從妳眼中發現 已是陌生人了 我已是陌生人了 今天還以為是朋友衝康我, 把妳帶來參加聚會。 從旁聽到,妳已單身, 想當年,妳和他出現在我眼前 我相信妳是做了對的選擇, 所以你說希望暫時分開,我選擇靜靜離開, 畢竟我曾經傷妳傷得那麼深。 現在聽到妳單身, 因為覺得一個人太悶, 一直找朋友出去, 突然覺得如果妳不幸福, 那當初選擇離開的我, 不就跟個白癡一樣, 所以,希望你幸福,至少要比我更幸福。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.136.230.227 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1421505202.A.26A.html

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()