close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 很喜歡但不知道該不該衝
Jan 17th 2015, 22:29, by hahasora

作者hahasora (滑倒)

看板Boy-Girl

標題[心情] 很喜歡但不知道該不該衝

時間Sat Jan 17 22:29:02 2015

首先,手機排版抱歉。 小弟前陣子玩遊戲遇上了一個女生, 事實上一開始我不知道她是女的, 只是基於幫助新手的心態就幫助她, 之後常在遊戲中相遇就聊了起來, 後來我因為一些事退出了原本的公會, 加入了她所在的公會我們才開始聊多, 之後我才發現她是一個個性很可愛的女生, 外表也很出眾,我發現開始喜歡她, 她現在大3讀屏東的學校, 而我現在大4讀台南的學校,今年畢業當兵 但我們都是高雄人,只知道她剛跟男友分手, 請問我該衝嗎? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.8.153.224 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1421504944.A.A79.html

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()