close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
即時新聞-最新 
【公庫】歷史上的今天:我是人我反核 跳早操升反核旗
Mar 10th 2015, 13:04

本內容由公庫提供

【記錄當下x鑑往知來】我是人我反核 跳早操升起反核旗
2013/3/10

一早大批反核群眾一同收起帳篷;跳起反核運動操、並集結上萬人宣誓反核宣言,會後由電影界人士所組織的我是人、我反核團體代表;帶領民眾排出巨幅的「人」字,象徵反核的決心;並為日本311福島核災災民默哀一分鐘;展現出全台人民的力量...(閱讀全文)

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()