close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
異國戀詐騙
Mar 10th 2015, 14:02

我最近在badoo認識一個自稱是倫敦工程師,我跟他說我很胖又不會講英文(用翻譯機對答)他都說沒關係!他不介意,聊幾次就發現破綻百出...最後我在一篇3年前新聞看到跟我目前依樣狀況,但那個女生被騙12萬,果真今天就叫我用西聯匯款匯2000美金給他....我當然不可能匯(我也沒有)但我一直思考要不要報警,因為我沒被他騙到,怕警察認為我是瘋子......我是怕更多女生受害罷了,所以有點煩惱

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()