close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
WIN 7 專業版
Mar 21st 2015, 14:38

知識問題|

發問者: 小k ( 初學者 5 級)
發問時間: 2015-03-21 22:38:48 ( 還有 2 天發問到期 )
解答贈點: 10 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

最近我電腦壞掉.我拿去維修.老闆跟我說主機板壞掉.於是我叫他幫我修.順便換顯示卡.換了 NVNDIA GeForce GT730 .沒想到連 IE網頁也是最新的.有些遊戲網站進不去..
更誇張的事.我下載我喜歡的亂2線上遊戲.下載主程式.卻出現了錯誤.這段英文字
The setup files are corrupted please obtain a new copy of the program (安裝文件損壞,請獲得程序的新副本) 以前的win7 就不會出現這樣.至從老闆幫我灌了.win 7專業版
就變這樣了..... 怎麼辦 難道又要從罐了ㄇ?

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新香港藝人

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()