close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
考慮了很久,我還是決定不買A7 II了
Apr 7th 2015, 01:16

本來有意要考慮買A7 II當我的第一部全幅相機的
但有幾點讓我打了退堂鼓
首先是沒有內建閃光燈,要外接就等於失去了微單的意義了。
再來就是畫素只有2千多萬,但是自從Canon推出5千萬畫素的全幅後,可以想見的是今後全幅至少要4千萬畫素才是主流,2千萬畫素尚嫌不足,無法充份發揮全幅的解析能力。
最後一點則是我個人的主觀,那就是A7 II外型蠻醜的(機頂正前方那部份的梯塊外型),實在是不得我意。
所以目前決定等A9,希望不要讓我失望呀!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()