close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[討論] 到底蘇艾迪是誰?
May 2nd 2015, 22:53, by syforever

作者syforever (^_^)

站內Boy-Girl

標題[討論] 到底蘇艾迪是誰?

時間Sat May 2 22:53:10 2015

今天要下公車的時候 被前面一個男生轉頭問我 :「妳認識蘇艾迪嗎?」 我回:「不認識欸!」心想這人認錯人了吧!? 然後他又重複問了一樣的問題問到我下車了還在問! 想說...到底是誰啦!我怎麼知道! 結果他拿出手機問我:「我可以"輸ID"嗎?可以輸妳的ID嗎?可不可以做個朋友?」@@@@ 嚇死我了...跟他說不行... 他還一直問可以嗎?蛤!!真的不行喔? 好恐怖喔!直接奔到超商躲起來... 請問這是新的搭訕方式嗎@@ 真的很恐怖啦! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.171.129.17 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1430578392.A.F44.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()