close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
Roll with Us

Need high ROI advertising? See why over 15,000 brands choose AdRoll for retargeting.
From our sponsors
鐮倉
Jun 6th 2014, 13:43, by nami90

鐮倉 - 2014-06-06, 21:43

大家好,我是第一次自己一个人去日本,我想去鐮倉,長谷站看大佛,鹤冈八幡宫 ,鐮倉高校前站看灌籃高手場景,江之島站 ,龍戀之鐘,搭monorail
我搭香草到成田,然后搭nex去大船駅,找coin locker寄放行李
之后搭湘南モノレール,我是想 体验搭完8个站
1-搭完湘南モノレール,我要怎么去搭将江之電?
2-http://www.jreast.co.jp/tc/pass/kamakura_enoshima.html 700yen,请问买这个是不是可以用来搭湘南モノレール跟江之電?
3-我的终点是要晚上回池袋,请问我要怎么回?我看网上好像有30分快车回去哦?

閱讀38次

回覆時引用此篇文章

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()