close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
Re: [請益] 青春露的味道?
Jul 16th 2014, 20:49, by Discodada

作者Discodada (dada)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 青春露的味道?

時間Wed Jul 16 20:49:29 2014

大學時有用過青春露的試用罐, 因為當時媽媽去sk-Ⅱ買了一些保養品, 所以櫃姐送了一些試用品, 味道真的很妙,不是香味,但我也不覺得像口水味, 應該沒這麼噁心吧……XXXD 但說真的,不知為何我用青春露,竟然一點感覺也沒有, 當時同學推薦時,也都說超好用的, 但我卻一點感覺也沒有……XD ※ 引述《nadina (甜美啊)》之銘言: : 我最近從某網購入手青春露, : 以前從沒有用過所以無從比較, : 但是上網做功課之後, : 發現網友都說有一個口水的味道, : 可是我的在使用的時後都沒有味道啊! : 我又怕是我自己過敏性鼻炎嗅覺不好, : 又跑去找老公聞看看, : 可是他說只有我身上沐浴乳的味道, : 想請問大家~ : 你們的青春露一打開就會有味道嗎? : 在手上使用或者是擦在臉上的時候也都有味道嗎? : 那個口水味的味道很濃嗎? : 我怕自己買到假的! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.166.234.200 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1405514972.A.19F.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()