close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Baseball 板
 
Roll with Us

Need high ROI advertising? See why over 15,000 brands choose AdRoll for retargeting.
From our sponsors
[討論] 很可惜 但也不必太過擔心我象
Aug 27th 2014, 20:15, by hy654

作者hy654 (家豪)

站內Baseball

標題[討論] 很可惜 但也不必太過擔心我象

時間Wed Aug 27 20:15:10 2014

安安 今天看到我耐被我象洗 我雖然覺得可惜 但我家豪覺得這是我象總冠軍的必經之路 我象迷們也不必太過擔心 我象一向專打下半季 今年也是如此 這也代表我兄弟只是做了一個對的決定 我迷們等著看吧 我福德即將加入我象 這是本象登基的最後拼圖 不過如果加入不了我象可能就掰掰了 就這樣 推文中如果有更好的意見歡迎提供 我會考慮 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.47.222.228 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Baseball/M.1409141712.A.12B.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()