close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[心情] 乾脆就別理會我
Aug 27th 2014, 20:59, by according17

作者according17 (在這裡我卡了很久)

看板Boy-Girl

標題[心情] 乾脆就別理會我

時間Wed Aug 27 20:59:56 2014

我的心意 從一開始的委婉表現轉變到直接顯露 有次見面 我說出來了我喜歡妳這字句 告白後我們平常APP上的感情好像真的好了些 雖然我刻意強調 我會等著妳這句話 暗示我們只有曖昧 妳卻開始更會主動敲我 詢問我在做什 分享妳做了什 有時我都以為 我們已偷偷的在一起 這樣的日子持續了一陣子 很開心 後續的見面 我也不敢提太多 漸漸的好轉起來 直到有天我真的已經忍不住 跟我在一起好嗎? 而妳回我.. 給妳一些時間 隔天上班已經沒有什麼氣色在 頓時之間 覺得失去自我太多了 新環境新工作 我該拿出的應該是以前當小主管的氣魄 而不是像當條狗一樣任人使喚做雜事 是阿..我都不像我了 盡管我時常的表明心意 妳也不排斥的回應 我徹底的把她當成是單戀吧.. 總是一次一次的使我墮落 卻又一次一次的將我喚醒 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.24.153.24 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409144399.A.D94.html

antiyahoo: FB文? 08/27 21:11

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()