close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
男友稱和舊愛是兄妹 張兆志:他以前上妹妹
Sep 16th 2014, 08:20

張兆志的粉絲專頁「愛情診斷室」打響名號,吸引許多男女問診,今最新的Q&A為1位20歲女生問到,「我跟我男友交往九個月,我的問題是我的男友一直繼續跟前女友聊天出去,一開始說討厭前女友,後來被我發現他們兩個出去,還辯說兩人的關係只是兄妹,你覺得我需要繼續在意下去嗎」?
 
張兆志神回「所以他以前上自己的妹妹」,更下結論,「妳應該問自己,是不是應該繼續交往下去吧」? (宇若霏/綜合報導)

張兆志為20歲女生解惑。翻攝張兆志 喬志先生粉絲團



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()