close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
LOL沒爆PING但是延遲!!!
Feb 27th 2015, 08:35

請問一下,每次我玩LOL時,
FPS和PING都很正常
FPS約60~70,而PING是穩定32
但是都會突然延遲,
給個例子:
插眼插不下去,我用一般施法也是一樣
技能放不出來,有時按好幾次也一樣
走路時突然停住,英雄的腳有在走,但是是在原地走,卡個大約2秒又好ㄌ
回程時動畫已經跑完,但英雄還卡在原地,也是大概過1~2秒才回程
死亡時,倒數秒數,每次都卡在零秒無法復活,這個情況比較嚴重一點
我每次玩都有認真看我的PING,延遲時PING也一樣維持在32

到底是怎麼ㄌ??

我電腦有超頻
處理器是 Celeron E3400
時脈是2.87
外頻是240,倍頻是12
請問延遲的狀況跟超頻有關嗎??

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()