close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
個人申請 醫學影像暨放射科學系
Feb 27th 2015, 15:30

我是104的學測考生
我很想讀醫放系
總級分59
國13 英13 數10 自11 社12
請問高醫、中國醫藥、中山醫的醫放我有機會上的了嗎?
看總級分好像有機會
但是看倍率篩選的話 我的數學這麼低
是不是不太可能申請得上😢

然後
學測落點分析我做過很多了
(所以不用推薦落點分析的網址給我.. 謝謝)
有些說可以上
有些說不能上
去年高醫要求英+數26級分
前年是25
今年數學比較難 聽說會降個一兩級
我英+數23有機會嗎..?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()