close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Examination 板
 
[閒聊] 行政學有點瓶頸
Apr 26th 2015, 08:56, by DePingWu

作者DePingWu (潛水初學者)

看板Examination

標題[閒聊] 行政學有點瓶頸

時間Sun Apr 26 08:56:23 2015

大家好,本人目前是準備初等考 準備時間約三個多月了,是上陳真老師的課 但感覺老師上課講話速度有夠快,回家會複習,但因為上課跟不太上,所以都會聽錄音檔 ,浪費蠻多時間,因為我書本都還沒看過一次。 我三大時期都還可以,NPA、黑堡也還行,但NPM、NPS開始就有點混亂..目前補習班進度 是到組織概論。 我想請問各位,我要以哪種方式去準備比較好呢? 目前會聽錄音檔是為了要理解,但爬文看到蠻多說硬吞。 想請教各位前輩的意見。 我用的書是:行政學精論+行政學百分百 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.172.54.22 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Examination/M.1430009786.A.9BD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()