close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
小天后前夫 肝衰竭腎虧險死
May 18th 2014, 13:50

加拿大小天后艾薇兒的前夫——「魔數41」樂團主唱德瑞克威柏利(Deryck Whibley),今天在個人網站上向粉絲透露:「我每天都喝得很兇,直到一晚,我坐在家中,半夜時我又喝了一杯酒,突然覺得很不舒服。」他被送到醫院後,一整周都失去意識、靠打點滴維持生命。他醒來後,醫生告知他的肝和腎嚴重受損,「再喝一杯,你就會死。」
 
他在醫院治療了1個月,從鬼門關走過一回後,決定與粉絲分享,呼籲大家重視健康。他說:「我不是要說教,但是喝酒千萬要節制,我沒這麼做,看看我的下場。我全身插滿針管。」說巧不巧,他的前妻艾薇兒日前也掛病號,病了整整2周,日前也已經痊癒。(李子凡/綜合報導)
 

艾薇兒(右)與德瑞克曾有過3年婚姻,5年前離婚。達志



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()