close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 該繼續相信女友嗎
Aug 23rd 2014, 10:41, by momosmile

我以前也這樣 我們在一起快兩年 後來出現另一個男生 同樣的我們爭執(女方說謊,偷出遊) 我也選擇相信與原諒 還以為這次是最後一次 結果這樣的問題卻出現三次 且都不同人 第三次我便下定決心分手了 一旦出了軌 大概沒什麼好再相信的了 自己的感情自己知道 女生的心定不定看你們之間的互動與調和 我也看過女生外面很愛玩 但男友仍和她幸福過日子 換成我就不一定了 每個人都有適合自己的愛情 不是你為他改變 就是他為妳改變 兩個人一開始就契合的愛情 有!但不多 反正愛情是互相的 若她不為妳而想 那你就得為自己著想吧! 祝原Po找到自己的答案 補一些更殘酷的 他們睡在一起過 是他家人跟我說我才知道 夠綠了吧 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 223.143.115.170※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1408761689.A.90F.html ※ 編輯: momosmile (223.143.115.170), 08/23/2014 10:42:43

momosmile: 手機排版Sorry 08/23 10:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()