close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
詢問有關美瞳眼鏡專賣
Mar 19th 2015, 14:03

知識問題|

發問者: Linda ( 初學者 5 級)
發問時間: 2015-03-19 22:03:52 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 5 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

請問要怎麼找隱眼的批發商呢????
我早了很久就是都沒有找到一家
我要的是批發的
價格低的批發價
最好是不要超過600$的批發
有沒有人可以解救我!!!~~
而且送貨時間可以快速的!!!
不然代理也可以
不過價格要跟批發價一樣的!!!
因為我是在網路上再賣一些東西的!!!
所以我現在很缺美瞳這類的東西!!!!

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()