Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
Re: [求助] 動手了--懇求大家的看法?
Jun 10th 2014, 10:26, by pigmimicat

作者pigmimicat (dsf)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 動手了--懇求大家的看法?

時間Tue Jun 10 10:26:31 2014

感情裡通常沒有對錯, 更多要有的是"互相" 我覺得你們可以分手了. 1. 從她給你的回應,可以感覺得出來,她平常在乎的事,你都覺得蠻不在乎, 當然你也有在乎過,不過我想她不滿意吧! 還有你的回應也是在跳針,她一定很不爽, 你們兩個溝通上沒共識. 2. 一個這樣羞辱妳的女人 未來結婚就是會一直找到不滿意你的地方就繼續羞辱你,(我家就是這樣) 反正你不是打她,離開她,就是自殺 be a man , do the right thing . -- 1、美國人的實力:想打誰就打誰 2、英國人的實力:美國打誰我打誰 3、俄羅斯的實力:誰罵我我打誰 4、韓國人的實力:誰打我我就和美國一塊演習。 5、以色列的實力:誰心里想打我我就打誰 6、朝鮮人的實力:誰讓我心里不痛快我就打韓國 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.174.99.108 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402367197.A.EB7.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()