close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
小心網拍汽車零件賣家:高雄「小傑車燈」
Dec 27th 2014, 17:56

這家的特性喔!

就是爛!!

我在七年前也跟他買過東西!

店家對產品的了解及專業度非常低沒關係

因為車子廠牌多無法一一了解這我認同!

但是對售出給顧客東西跟服務實在是非常差!!

根本沒有所謂的售後服務!!

請他幫忙詢問也沒有!

根本就是“超級買斷其餘不甘我事“!!

網拍上說的超級好聽!

賣的東西看起來非常多!實際上大多根本就是買空賣空!!

就是鮮少有現貨!!現在商家不想囤貨這我也認同!!

但你跟他訂東西還得等他老大爽了才回覆!!

實際上就都是如此!!!

我打死也不會跟他買東西了!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()