Blogtrottr
批踢踢實業坊 MayDay 板
 
[慶生] 怪獸∼ happy birthday~~
Nov 28th 2014, 21:13, by rachelism

作者rachelism (誰人知~~~)

站內MayDay

標題[慶生] 怪獸~ happy birthday~~

時間Fri Nov 28 21:12:57 2014

怪獸~ 生日快樂!!! 在做"生日卡"的時候啊~ 就發現你的稱呼越來越多耶~ http://miupix.cc/pm-YS17EC 教練~ 怪獸~ 溫尚翊~ 君王~ balaja大~ monster~ 但即便你的稱呼再多個幾十個,你仍是我最初喜歡的那個怪獸! 反正無論是怎樣的你,我想我還是會喜歡~ 因為… 你讓人很難不喜歡啦!XD 所以,希望無論什麼時候的你,都是開心幸福的!因為你快樂亦是我快樂~ 知道你少喝酒了,我很開心~ 但我想你不抽菸我會更開心!XP 反正,你要顧好自己~ 要一直好好的~ 最後,再說聲生日快樂! 希望你心想事成!天天開心!身體健康! Happy Birthday!!! luv, 惠敏~ xx -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 119.56.122.243 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MayDay/M.1417180381.A.169.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko90 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()